poniedziałek, 27 czerwca 2016

Dziecięcy shabby chic / Baby Shabby Chic

Zacznijmy miły tydzień z piękną kartką od Padorii:
Let's begin this week with a beautiful card by Padoriaa:


"Witam Was serdecznie, dzisiejsza inspiracja to kartka dla dziecka :-) Utrzymana w klimacie lekko shabby - przynajmniej taki był mój plan. Koronki, warstwy, chlapania - lubię takie prace :-) 
"Hello there, my today's inspiration is a baby card :-) It's in a slightly shabby style - at least that's what I intended. Laces, layers, splashes - I like such projects :-)

 
Stempel, który użyłam idealnie wpasował się w klimat kartki - z całą pewnością użyję go ponownie, wybierając tym razem odcienie różu ;-) 
The stamp I used is perfect for the card style - I'll definitely use it again, choosing some pink shades ;-) 





Kwiaty i tekturki wzbogaciły kompozycję:
Flowers and chipboard pieces enriched the design:


Całość delikatnie postemplowana na brzegach, koronki zabezpieczone białym gesso. Ostatnim elementem był napis - naklejka z arkusza dodatków i tak mamy gotową pracę:
I slightly stamped the edges, varnished the laces with white gesso. The last element I added was the sentiment I made using a sticker:


PS. Zaglądaliście do Sklepu w ostatnim czasie ? Kilka nowych stempli jest już u mnie.
Ciesze się ogromnie z nowości i mam nadzieję pokazać je Wam w najbliższym czasie w krótkim filmie :-D  Co wy na to?"
PS. Have you visited our store lately? I already got some of the newest stamps. I'm really happy with the new motives and I hope to show them to you in a short film :-D What do you say?"


Padoriaa użyła:
Padoriaa used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com